Ambitions Chaudfontaine

maandag 24 april 2017 —

De teams van Coca-Cola European Partners hebben maanden gewerkt aan het nieuwe communicatieplan op Chaudfontaine. Dit plan is opgebouwd op 2 pijlers om de unieke kwaliteiten van het natuurlijk mineraal en thermaal water weerklank te geven. Het uitgangspunt van CCEP was dat het zowel zijn oorsprong als zijn samenstelling het water van Chaudfontaine zo uniek maakt. Het wordt 60 jaar lang beschermd in een ingesloten waterlaag, zodat het gespaard blijft van elke vorm van vervuiling.

Na jaren onderzoek heeft CCEP in 2016 het Fusion gamma gearomatieerde waters op de markt gebracht. Ze lanceren nu 2 nieuwe Fusion smaken (lime - munt en framboos - lime). Het mediaplan om dit te ondersteunen past volledig in het plan rond het moedermerk.

In de marge van dit nieuwe communicatieplatform zal CCEP al zijn verpakkingen opfrissen. Ze streven verschillende objectieven na, niet alleen willen ze de natuurlijke en zuivere oorsprong van hun water benadrukken, ze willen ook de herkenbaarheid van hun merk op schap of op tafel verbeteren. Alle etiketten en omverpakkingen worden nu hertekend. Ze gebruiken gestyleerde bladeren van verschillende kleuren om dit te bereiken. In de loop van de maand mei zullen de bestaande verpakkingen geleidelijk aan vervangen worden door de nieuwe.

www.cocacolabelgium.be