Dorst Technology & Alken-Maes laten iedereen mobiel bestellen & betalen aan tafel

vrijdag 12 juni 2020 —

Online reserveren, bestellen en betalen wordt het nieuwe normaal. Ook om samen een pint te drinken of gezellig op restaurant te gaan! Naar aanleiding van de horeca heropstart, en in samenwerking met Alken-Maes, lanceert Dorst Technology Dorst, een complete en gebruiksvriendelijke online bestel- en betaaloplossing.

Dorst biedt elke horecaondernemer de beste besteloplossing aan tegen de laagste prijs.

  • Gepersonaliseerde digitale menukaart, makkelijk zelf te beheren en beschikbaar voor de klanten via een QR-code en gepersonaliseerde link. (100% Corona proof + contact tracing)
  • Klanten bestellen en betalen vanop hun smartphone, zonder een app te moeten downloaden.
  • Bestellingen eenvoudig te beheren in de bar en/of keuken.

“Laat jouw klanten vanop elk toestel jouw menu bekijken, bestellen en contactloos betalen. Zo eenvoudig voor iedereen. Geen app installatie vereist!”

Dorst Technology NV is opgericht door Maxim Sergeant, Johannes Gobyn en Xenia Services CV. Maxim Sergeant en Johannes Gobyn zijn de oprichters achter onder meer Bakeronline en Slagersonline, die al meer dan 8 jaar gepersonaliseerde food e-commerce oplossingen aanbieden aan bakkers en slagers in 23 landen wereldwijd. Xenia is een unieke horeca ondernemers coöperatie – voor en door de horecaondernemer.

De samenwerking tussen Dorst en Xenia sluit perfect aan bij de actuele noden van de horecaondernemer: digitaal, klantvriendelijk en betaalbaar. Dorst wil in de Benelux marktleiderschap verwerven en daarna internationaal doorgroeien.

Dorst en Alken-Maes werken samen om de klanten van Alken-Maes op een makkelijke en veilige manier te begeleiden bij de heropstart in het nieuwe normaal. Een mooi staaltje van flexibiliteit, klantvriendelijkheid en solidariteit bij de heropstart!

www.dorst.app | www.soif.app