Martini lanceert 3 Brut Aperitivo Limited Editions

donderdag 26 oktober 2017 —

Martini speelt vandaag een voortrekkersrol als het op aperitieven aankomt. Logisch dus dat het merk ook de diverse aperitieftrends nauwlettend in het oog houdt. Meer zelfs: Martini ontdekte enkele verschuivingen in de markt en nam trendwatcher Herman Konings onder de arm om het moderne aperitiefmoment onder de loep te nemen. Uit deze bevindingen ontsproot de ontwikkeling van 3 Brut Aperitivo Limited Editions: Aperitivo food, Aperitivo style en Aperitivo music. Kortom, dé ingrediënten die van elk aperitiefmoment een geslaagde totaalbeleving maken. Martini lanceert de Brut Aperitivo Limited Editions in oktober 2017.

Vandaar ook de keuze van Martini voor 3 duidelijke thema’s: food, music en style. Topics die zowel nationaal als internationaal heel herkenbaar zijn, en dus makkelijk de nieuwe look & feel van de Brut Aperitivo Limited Editions uitstralen. Meer zelfs: de bewust gekozen thema’s staan symbool voor de nieuwe, moderne aperitief waarbij schuimwijn beslist niet mag ontbreken. Dat kan ook bijna niet anders, want bubbels blijven boomen. “Als we kijken naar de aperitieven, vormt de categorie schuimwijnen - zonder champagne - het grote succes. Zo steeg de productie van schuimwijn de afgelopen tien jaar met meer dan 40% leert het ISWR-rapport”, aldus Stijn Strobbe, Brand Director Martini Northern Europe.

Na het behalen van een eerste medaille in 1871, worden Martini Spumante wijnen internationaal geprezen. De Spumante wijnen blijven steeds verbazen door hun universele stijl en consistente kwaliteit.

Martini Brut Aperitivo Limited Editions (75 cl – 11,5% Alc. Vol.) is overal verkrijgbaar van oktober t.e.m. december.

www.martini.be